
>
Маркетингові інструменти формування конкурентних переваг для забезпечення стійкості бізнесу [Текст] / О. П. Батюх, П. О. Михайлова, В. М. Клоченко ; наук. керівник О. В. Жегус //
Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., Держ. біотехнол. ун-т, 5 листоп. 2024 р. - Харків : ДБТУ, 2024. - С. 140-141.
Додаткові точки доступу:
Батюх, О. П.
Михайлова, П. О.
Клоченко, В. М.
Жегус, Олена Валентинівна\наук. керівник\
Додаткові точки доступу:
Батюх, О. П.
Михайлова, П. О.
Клоченко, В. М.
Жегус, Олена Валентинівна\наук. керівник\
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|