
>
Козина, Ж. Л.Применение системы направлений, средств и методов индивидуализации подготовки спортсменов в игровых видах спорта в структурных элементах годичного цикла подготовки [Текст] / Ж. Л. Козина, Л. В. Гринь, А. А. Ефимов //
Козина, Ж. Л.
Физическое воспитание студентов. - 2010. - № 4. - С. 45-52. - Библиогр.: с. 52.
Ключові слова: спортивные игры -- индивидуализация -- структура -- программа -- концепция -- годичный цикл -- средства -- методы -- направления -- спортивні ігри -- індивідуалізація -- структура -- програма -- концепція -- річний цикл -- засоби -- методи -- напрям --
Анотація:
Представлены основные направления концепции индивидуализации тренировочного процесса в игровых видах спорта. Показано распределение средств в индивидуальных программах подготовки спортсменов. В зависимости от ведущего фактора и периода индивидуальной динамики игровой результативности соотношение средств варьирует. На развитие ведущих факторов отводится 60-80 % времени, на развитие отстающих - 20-40 %. В каждом микроцикле 30 % времени отводится на индивидуальную подготовку игроков.
Представлено основні концепції індивідуалізації тренувального процесу в ігрових видах спорту. Показано розподіл засобів в індивідуальних програмах підготовки спортсменів. Залежно від провідного фактору й періоду індивідуальної динаміки ігрової результативності співвідношення засобів варіює. На розвиток провідних факторів приділяється 60-80 % часу, на розвиток відстаючих - 20-40 %. У кожному мікроциклі 30 % часу приділяється на індивідуальну підготовку гравців.
Додаткові точки доступу:
Гринь, Леонид Васильевич (23.06)
Ефимов, А. А.
Ключові слова: спортивные игры -- индивидуализация -- структура -- программа -- концепция -- годичный цикл -- средства -- методы -- направления -- спортивні ігри -- індивідуалізація -- структура -- програма -- концепція -- річний цикл -- засоби -- методи -- напрям --
Анотація:
Представлены основные направления концепции индивидуализации тренировочного процесса в игровых видах спорта. Показано распределение средств в индивидуальных программах подготовки спортсменов. В зависимости от ведущего фактора и периода индивидуальной динамики игровой результативности соотношение средств варьирует. На развитие ведущих факторов отводится 60-80 % времени, на развитие отстающих - 20-40 %. В каждом микроцикле 30 % времени отводится на индивидуальную подготовку игроков.
Представлено основні концепції індивідуалізації тренувального процесу в ігрових видах спорту. Показано розподіл засобів в індивідуальних програмах підготовки спортсменів. Залежно від провідного фактору й періоду індивідуальної динаміки ігрової результативності співвідношення засобів варіює. На розвиток провідних факторів приділяється 60-80 % часу, на розвиток відстаючих - 20-40 %. У кожному мікроциклі 30 % часу приділяється на індивідуальну підготовку гравців.
Додаткові точки доступу:
Гринь, Леонид Васильевич (23.06)
Ефимов, А. А.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|