>
Полевич, К.Контент-маркетинг як інструмент формування споживчої цінності [Текст] / К. Полевич, І. Ю. Мелушова //
Полевич, К.
Маркетинг очима молоді : збірник ст. молодих вчен. та студентів за підсумками четвертої Всеукр. студент. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 8 черв. 2021 р. - 2021. - С. 113-116.
Додаткові точки доступу:
Мелушова, І. Ю.
Додаткові точки доступу:
Мелушова, І. Ю.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|