>
Куценко, О.Маркетинг в умовах воєнного стану країни: стратегія розвитку [Текст] / О. Куценко, наук. керівник І. Г. Бубенець //
Куценко, О.
Маркетинг очима молоді : збірник ст. молодих вчених та студентів за підсумками п`ятої Всеукр. студент. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 9 черв. 2022 р. - Хмельницький : ХНУ, 2022. - С. 19-23.
Додаткові точки доступу:
Бубенець, Ірина Георгіївна
Додаткові точки доступу:
Бубенець, Ірина Георгіївна
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозитарій |