>
Бубенець, Ірина Георгіївна.Основні інструменти просування бренду компанії у соціальних мережах [Текст] / І. Г. Бубенець, М. О. Міхалін //
Бубенець, Ірина Георгіївна.
Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали ІX Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. Григорія Євтійовича Мазнєва, Держ. біотехнол. ун-т, 06-07 берез. 2025 р. - Харків : ТОВ «Стильна типографія», 2025. - Ч. 3. - С. 54-58.
Додаткові точки доступу:
Міхалін, М. О.
Додаткові точки доступу:
Міхалін, М. О.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозитарій |