
>
Ольшанський, Олександр Васильович.Маркетингова політика туристичного підприємства [Текст] / О. В. Ольшанський //
Ольшанський, Олександр Васильович.
Розвиток харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі: проблеми, перспективи, ефективність : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 19.05.2016 р. - Харків : ХДУХТ, 2016. - Ч. 2. - С. 221-222.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|