>
Христенко, С. С.Розвиток мережі мікроінфлюенсерів та мегаінфлюенсерів як інструменту цифрового маркетингу: стратегії і вплив на аудиторію [Текст] / С. С. Христенко ; наук. керівник С. О. Заїка //
Христенко, С. С.
Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VIII Міжнар. наук.-практ. конф., Держ. біотехнол. ун-т, 21-22 берез. 2024 р. - Харків : Вид-во ТОВ «Стильна типографія», 2024. - Ч. 2. - С. 561-563.
Додаткові точки доступу:
Заїка, Світлана Олександрівна\наук. керівник\
Додаткові точки доступу:
Заїка, Світлана Олександрівна\наук. керівник\
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозиторій |