
>
Бараннікова, Марія Ігорівна.Аналіз особливостей маркетингу в овочівництві [Текст] / М. І. Бараннікова ; <наук. кер.> Р. В. Левкіна //
Бараннікова, Марія Ігорівна.
Вісник Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. Екон. науки. - Харків : ХНТУСГ, 2012. - Вип. 126. - С. 73-79.. - Бібліогр.: с. 79.
(Шифр в БД 65.9(4Укр.)32-183/В 53-346988)
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Розглянуто особливості маркетингу овочевої продукції відповідно до особливостей аграрного маркетингу. Визначено найбільш актуальні особливості сільського господарства для маркетингу в овочівництві.
Рассмотрены особенности маркетинга овощной продукции в соответствии с особенностями аграрного маркетинга. Определены наиболее актуальные особенности сельского хозяйства для маркетинга в овощеводстве.
Додаткові точки доступу:
Левкіна, Руслана Володимирівна\наук. кер.\
(Шифр в БД 65.9(4Укр.)32-183/В 53-346988)
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Розглянуто особливості маркетингу овочевої продукції відповідно до особливостей аграрного маркетингу. Визначено найбільш актуальні особливості сільського господарства для маркетингу в овочівництві.
Рассмотрены особенности маркетинга овощной продукции в соответствии с особенностями аграрного маркетинга. Определены наиболее актуальные особенности сельского хозяйства для маркетинга в овощеводстве.
Додаткові точки доступу:
Левкіна, Руслана Володимирівна\наук. кер.\
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|