>
Янчева, Ліана Миколаївна.Маркетингові інновації як інструмент стимулювання економічної активності торговельних підприємств [Текст] / Л. М. Янчева, Н. Б. Кащена //
Янчева, Ліана Миколаївна.
Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 25-річчю заснування каф. маркетингу і комерц. діяльності ХДУХТ, 8-10 жовт. 2020 р. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 146-147.
Додаткові точки доступу:
Кащена, Наталія Борисівна
Додаткові точки доступу:
Кащена, Наталія Борисівна
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Електронний ресурс |