
>
631.171(06)
Троянов, Микола Микитович.Дослідження методів активізації основних форм учбових занять в умовах заочного навчання [Текст] / М. М. Троянов, І. Г. Бойко, О. В. Нанка //
Троянов, Микола Микитович.
Вісник Харків. держ. техн. ун-ту сіл. госп-ва. - Харків, 2003. - Вип. 21: Механізація с.-г. вир-ва. - С. 426-433.. - Бібліогр.: с. 433.
Рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова: самостійна дослідницька діяльність -- проблемні ситуації -- пошукові дії -- самостоятельная исследовательская деятельность -- проблемные ситуации -- поисковые действия --
Анотація:
В статті розглянуто питання підвищення ефективності і якості підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Використання прогресивних методів викладання сприяє активізації та інтенсифікації пізнавальної діяльності студентів, розвитку їх творчого мислення, формуванню твердих практичних навиків і умінь. Як результат узагальнення передового педагогічного досвіду проблемне навчання дозволяє активізувати основні форми навчальних занять і підвищити рівень професійних якостей випускника вищого навчального закладу і, перш за все, - це навчити його вчитися, тобто уміти мислити.
В статье рассмотрены вопросы повышения эффективности и качества подготовки студентов в высших учебных заведениях. Использование прогрессивных методов преподавания способствует активизации и интенсификации познавательной деятельности студентов, развитию их творческого мышления, формированию твердых практических навыков и умений. Как результат обобщения передового педагогического опыта проблемное обучение позволяет активизировать основные формы учебных занятий и повысить уровень профессиональных качеств выпускника высшего учебного заведения и, и прежде всего, - это научить его учиться, т. е. уметь мыслить.
Додаткові точки доступу:
Бойко, Іван Григорович
Нанка, Олександр Володимирович
УДК | |
631.171(06) | |
378.147 |
Рубрики:
Україна
Украина
Ключові слова: самостійна дослідницька діяльність -- проблемні ситуації -- пошукові дії -- самостоятельная исследовательская деятельность -- проблемные ситуации -- поисковые действия --
Анотація:
В статті розглянуто питання підвищення ефективності і якості підготовки студентів у вищих навчальних закладах. Використання прогресивних методів викладання сприяє активізації та інтенсифікації пізнавальної діяльності студентів, розвитку їх творчого мислення, формуванню твердих практичних навиків і умінь. Як результат узагальнення передового педагогічного досвіду проблемне навчання дозволяє активізувати основні форми навчальних занять і підвищити рівень професійних якостей випускника вищого навчального закладу і, перш за все, - це навчити його вчитися, тобто уміти мислити.
В статье рассмотрены вопросы повышения эффективности и качества подготовки студентов в высших учебных заведениях. Использование прогрессивных методов преподавания способствует активизации и интенсификации познавательной деятельности студентов, развитию их творческого мышления, формированию твердых практических навыков и умений. Как результат обобщения передового педагогического опыта проблемное обучение позволяет активизировать основные формы учебных занятий и повысить уровень профессиональных качеств выпускника высшего учебного заведения и, и прежде всего, - это научить его учиться, т. е. уметь мыслить.
Додаткові точки доступу:
Бойко, Іван Григорович
Нанка, Олександр Володимирович
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|