>
Квятко, Тетяна Миколаївна.Маркетингові дослідження як невід’ємний елемент маркетингової діяльності [Текст] / Т. М. Квятко //
Квятко, Тетяна Миколаївна.
Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19-23 квіт. 2021 р. - Харків : ХНТУСГ, 2021. - С. 117-121.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|