
>
Мандич, Олександра Валеріївна.Ринкова позиція сільськогосподарських підприємств [Текст] / О. В. Мандич //
Мандич, Олександра Валеріївна.
Вісник Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім.і П. Василенка : 85-річчю з дня заснування Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка присвячується. - Харків : ТОВ "Майдан", 2015. - Вип. 162: Екон. науки. - С. 229-235.. - Бібліогр.: с. 233.
(Шифр в БД 33(06)/В 53-165026823)
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
В статті розглянуті теоретичні основи та проблемні питання позиціонування продукції на ринку, питання формування найбільш вдалої ринкової позиції підприємств, а також структуровані основні фактори формування ринкової позиції сільськогосподарських підприємств – виробників зерна. Визначено, що класифікація ринкової позиції підприємства поділяється на позитивну, негативну та нейтральну, в залежності від можливостей та необхідності впливу на поведінку конкурентів. При цьому в якості критерію результативності запропоновано використовувати показники прибутку від поточної діяльності, а для забезпечення достовірного визначення позиції підприємства розглядати їх у динаміці в розрізі окремих видів продукції з урахуванням системи заходів, що були спрямовані на розвиток окремого товарного напряму.
В статье рассмотрены теоретические основы и проблемные вопросы позиционирования продукции на рынке, вопросы формирования наиболее удачной рыночной позиции предприятий, а также структурированные основные факторы формирования рыночной позиции сельскохозяйственных предприятий - производителей зерна. Определено, что классификация рыночной позиции предприятия делится на положительную, отрицательную и нейтральную, в зависимости от возможностей и необходимости воздействия на поведение конкурентов. При этом в качестве критерия результативности предложено использовать показатели прибыли от текущей деятельности, а для обеспечения достоверного определения позиции предприятия рассматривать их в динамике в разрезе отдельных видов продукции на основе системы мер, которые были направлены на развитие отдельного товарного направления.
(Шифр в БД 33(06)/В 53-165026823)
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
В статті розглянуті теоретичні основи та проблемні питання позиціонування продукції на ринку, питання формування найбільш вдалої ринкової позиції підприємств, а також структуровані основні фактори формування ринкової позиції сільськогосподарських підприємств – виробників зерна. Визначено, що класифікація ринкової позиції підприємства поділяється на позитивну, негативну та нейтральну, в залежності від можливостей та необхідності впливу на поведінку конкурентів. При цьому в якості критерію результативності запропоновано використовувати показники прибутку від поточної діяльності, а для забезпечення достовірного визначення позиції підприємства розглядати їх у динаміці в розрізі окремих видів продукції з урахуванням системи заходів, що були спрямовані на розвиток окремого товарного напряму.
В статье рассмотрены теоретические основы и проблемные вопросы позиционирования продукции на рынке, вопросы формирования наиболее удачной рыночной позиции предприятий, а также структурированные основные факторы формирования рыночной позиции сельскохозяйственных предприятий - производителей зерна. Определено, что классификация рыночной позиции предприятия делится на положительную, отрицательную и нейтральную, в зависимости от возможностей и необходимости воздействия на поведение конкурентов. При этом в качестве критерия результативности предложено использовать показатели прибыли от текущей деятельности, а для обеспечения достоверного определения позиции предприятия рассматривать их в динамике в разрезе отдельных видов продукции на основе системы мер, которые были направлены на развитие отдельного товарного направления.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозиторій |