
>
Бабко, Наталя Миколаївна.Маркетинг як процес управління компанією в умовах конкуренції [Текст] / Н. М. Бабко //
Бабко, Наталя Миколаївна.
Rozwуj systemu kształcenia w zakresie nauk rolniczych – od teorii do praktyki : zbiуr materiałуw Międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, Łomża, 04.11.2021. - Łomża : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Agrobiznesu, 2022.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|