
>
Савицька, Наталія.Цільові задачі регулювання маркетингу для захисту прав дітей від впливу реклами нездорової їжі [Текст] / Н. Савицька //
Савицька, Наталія.
Гармонізація української політики впровадження регулювання маркетингу харчових продуктів з європейською практикою захисту прав дітей та підлітків від впливу реклами нездорової їжі. - Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2024. - С. 43-53.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій |