>
Романюк, Ірина Анатоліївна.Трансформація маркетингу і маркетингових комунікацій під впливом цифровізації [Текст] / І. А. Романюк //
Романюк, Ірина Анатоліївна.
Актуальні проблеми та перспективи розвитку агропродовольчої сфери, індустрії гостинності та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., Держ. біотехнол. ун-т, 2 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 185-186.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|