>
Чміль, Ганна Леонідівна.Роль маркетингових активів в формуванні конкурентних переваг підприємства [Текст] / Г. Л. Чміль //
Чміль, Ганна Леонідівна.
Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Полтава, 27 жовт. 2022 р. - 2022. - С. 1146-1148.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Електронний ресурс |