>
Pritula, L.Importance of communication in advertising business [Text] / L. Pritula, наук. керівник : I. Udovenko, L. Podvorna //
Pritula, L.
Інноваційні технології розвитку у сфері харчових виробництв, готельно-ресторанного бізнесу, економіки та підприємництва: наукові пошуки молоді : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищ. освіти і молодих учен., м. Харків. - Харків : ХДУХТ, 2021. - С. 259.
Додаткові точки доступу:
Udovenko, I.
Podvorna, L.
Додаткові точки доступу:
Udovenko, I.
Podvorna, L.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|