
>
Скиданова, Наталія Василівна.Межкультурный подход к обучению иностранному языку [Текст] : сборник научных трудов / Н. В. Скиданова //
Скиданова, Наталія Василівна.
STUDIA SLOBOZHANICA. Вісн. виставково-музей. центру : матеріали Міжнар. наук.-метод. конф. "Слобожанський гуманітарій - 2014" 31 жовт. 2014 р. / М-во аграр. політики та продовольства України, ХНТУСГ, Виставково-музейний центр, відповід. за вип. Н. П. Москальова. - Х. : КП "Міськдрук", 2015. - Вип. 1. - С. 231-237. - Библиогр.: с. 237.
(Шифр в БД -325422)
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Розглянуто проблеми та важливість формування міжкультурної комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ. Запропоновано деякі методи розвитку комунікативних здібностей, що сприяють інтенсифікації процесу навчання іноземної мови та заглибленню у реальне мовне середовище.
Рассмотрены проблемы и важность формирования межкультурной коммуникативной компетенции студентов технических ВУЗ. Предложены некоторые методы развития коммуникативных способностей, которые содействуют интенсификации процесса обучения иностранному языку и углублению в реальную языковую среду.
(Шифр в БД -325422)
Рубрики:
Україна
Украина
Анотація:
Розглянуто проблеми та важливість формування міжкультурної комунікативної компетенції студентів технічних ВНЗ. Запропоновано деякі методи розвитку комунікативних здібностей, що сприяють інтенсифікації процесу навчання іноземної мови та заглибленню у реальне мовне середовище.
Рассмотрены проблемы и важность формирования межкультурной коммуникативной компетенции студентов технических ВУЗ. Предложены некоторые методы развития коммуникативных способностей, которые содействуют интенсификации процесса обучения иностранному языку и углублению в реальную языковую среду.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|