65.050.24
Т 48
.
Конспект лекцій з дисципліни "Маркетинг" [Текст] : для студ. ден. та заоч. форми навч. всіх спеціальностей / С. Є. Ткаченко ; ХНТУСГ. - Х. : ХНТУСГ, . - 90 с. - Бібліогр.: с. 87-88. - 20.00 грн.


Рубрики:
Україна
Украина

Ключові слова: класифікація маркетингу -- классификация маркетинга -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження -- товарна політика -- товарная политика -- цінова політика -- ценовая политика -- політика комунікацій -- политика коммуникаций -- збутова політика -- управління маркетингом -- управление маркетингом --
Анотація:
У конспекті лекцій висвітлені основні теми курсу, цілі, принципи, функції, задачі та сучасні концепції маркетингу, маркетингове середовище, організація, управління та контроль маркетингової діяльності на підприємстві. Розглянуті питання маркетингових досліджень, товарної, цінової, збутової, комунікаційної політики підприємства. Вивчення даного курсу дозволить майбутнім фахівцям напрацювати вміння та навички здійснювати маркетингову діяльність. Конспект лекцій призначений для студентів денної та заочної форм навчання всіх спеціальностей.
Додаткові точки доступу: