
>
Олініченко, Катерина Сергіївна.Тенденції розвитку брендів в умовах трансформації бізнесу [Текст] / К. С. Олініченко, О. М. Прядко //
Олініченко, Катерина Сергіївна.
Інноваційні технології маркетингу і менеджменті в умовах трансформаційних змін : тези доп. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Хмельницький, 28-29 лют. 2024 р. - 2024. - С. 195-196. - DOI https://doi.org/10.30890/978-3-98924-013-1.2024.
Додаткові точки доступу:
Прядко, Ольга Миколаївна
Переход по DOI
Додаткові точки доступу:
Прядко, Ольга Миколаївна
Переход по DOI
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|