>
Morozov, V.Digital marketing as one of the basic factors of innovative transformation of the modern economy [Electronic resource] / V. Morozov //
Morozov, V.
Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, Держ. біотехнол. ун-т, 3-4 листоп. 2022 р. - Харків : ДБТУ, 2022. - С. 288-289.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Електронний ресурс |