
>
Соціально-етичний маркетинг [Електронний ресурс] : метод. вказівки до проведення практ. занять для студентів перш. (бакалавр.) рівня вищ освіти ден. та заоч. форм навчання спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. І. А. Романюк. - Харків : [б. в.], 2020. - 48 с.
Ключові слова: соціальна сфера -- социальная сфера -- товари суспільного споживання -- товары общественного потребления -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- споживач -- потребитель --
Додаткові точки доступу:
Романюк, Ірина Анатоліївна\авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Ключові слова: соціальна сфера -- социальная сфера -- товари суспільного споживання -- товары общественного потребления -- соціальний маркетинг -- социальный маркетинг -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- споживач -- потребитель --
Додаткові точки доступу:
Романюк, Ірина Анатоліївна\авт.-уклад.\
Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|---|---|---|---|
1 | 34 | Маркетинг (075) | Соціально-етичний маркетинг | 4 |
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | \PAZK\UCHEBNIKI\Socio-ethical_marketing.pdf |