>
Лисий, Я. С.Формування довіри споживачів до бренду в умовах післявоєнного відродження України [Текст] / Я. С. Лисий, К. С. Олініченко //
Лисий, Я. С.
Форсайт розбудови України: стратегічні імпульси сталого розвитку в економіці, менеджменті, маркетингу та публічному управлінні : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Таврійський держ. агротехнол. ун-т ім. Дмитра Моторного, 27 трав. 2025 р. - Запоріжжя, 2025. - С. 56-57.
Додаткові точки доступу:
Олініченко, Катерина Сергіївна
Додаткові точки доступу:
Олініченко, Катерина Сергіївна
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|