>
Романюк, Ірина Анатоліївна.Маркетинг в умовах цифрової трансформації бізнесу [Текст] / І. А. Романюк //
Романюк, Ірина Анатоліївна.
Актуальні проблеми маркетингового менеджменту. Виклики сьогодення : матеріали ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. здобувачів та молодих вчених, м.Луцьк, 21 жовт. 2022 р. - Луцьк : ІВВ Луц. НТУ, 2022. - С. 221-224.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|