
>
Бабко, Наталя Миколаївна.Стратегічний маркетинг як підґрунтя конкурентоздатності компанії [Текст] / Н. М. Бабко //
Бабко, Наталя Миколаївна.
Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. тридцятиріччю ф-ту менеджменту та маркетингу, м. Київ, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 08.12.2022 р. - 2022.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|