
>
Бабан, Тетяна Олександрівна.Екологічний маркетинг як концепція розвитку суспільних відносин [Текст] : тези / Т. О. Бабан, В. В. Антощенкова //
Бабан, Тетяна Олександрівна.
Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали 2-ї Міжнар. наук.-практ. конф. до 90-річчя заснування ХНТУСГ, 15 жовт. 2020 р. - Харків : Стильна типографія, 2020. - С. 16-20.
Додаткові точки доступу:
Антощенкова, Віталіна Володимирівна
Додаткові точки доступу:
Антощенкова, Віталіна Володимирівна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|