>
Мандич, Олександра Валеріївна.Маркетинг як складова системи менеджменту суб'єктів бізнесу [Текст] / О. В. Мандич //
Мандич, Олександра Валеріївна.
Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 30 квіт. 2020 р. - Харків : ХНТУСГ, 2020. -?.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|