
>
Zaika, S..Development of a marketing strategy for the development of the tourism industry on the base of competitive advantages [Text] / S. Zaika, L. Kharchevnikova, O. Zaika //
Zaika, S..
Integration vectors of sustainable development: economic, social and technological aspects : collective monograph. - Katowice : The University of Technology in Katowice Press, 2023. - P. 286-295.
Додаткові точки доступу:
Kharchevnikova, L.
Zaika, Olena
Додаткові точки доступу:
Kharchevnikova, L.
Zaika, Olena
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій |