>
Баламут, Ганна Сергіївна.Реклама як основний елемент політики маркетингових комунікацій [Текст] / Г. С. Баламут, Л. М. Смокова //
Баламут, Ганна Сергіївна.
Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі : тези доп. Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., присвяч. 50-річчю заснування ХДУХТ, 3 жовт. 2017 р. - Харків : ХДУХТ, 2017. - С. 113-115.
Додаткові точки доступу:
Смокова, Людмила Миколаївна
Додаткові точки доступу:
Смокова, Людмила Миколаївна
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозиторій |