621.771.63
.
Дослідження напружено-деформованого стану плоского бічного елементу при валковій формовці профілів з подовжніми періодичними гофрами жорсткості [Текст] / О. І. Тришевський //
Технічний сервіс агропромислового, лісового та транспортного комплексів. - . - № 2. - С. 69-75. - Бібліогр.: с. 74-75.
(Шифр в БД Т648014/2014/2)
УДК
621.771.63

Рубрики:
Україна
Украина

Ключові слова: гнуті профілі -- гнутые профили -- періодичні гофри -- периодические гофры -- плоский бічний елемент -- плоский боковой элемент -- напружено-деформований стан -- напряженно-деформированное состояние -- швидкості деформації -- скорости деформации -- деформації -- деформации -- дотичні напруження -- касательные напряжения -- залишкові напруження -- остаточные напряжения --
Анотація:
У роботі виконаний теоретичний аналіз напружено-деформованого стану плоскогобічного елементу при валковій формовці профілів з подовжніми гофрами, що періодично повторюються. З використанням отриманих залежностей визначені параметри напружено-деформованого стану плоского бічного елементу бічної обшивки залізничного піввагона. Аналіз отриманих даних дозволив виявити дві характерні зони осередку деформації, в одній з яких внаслідок формування виникають залишкові напруження стискування, які при певних поєднаннях механічних властивостей матеріалу і геометричних розмірів профілю можуть викликати пластичну втрату стійкості плоского бічного елементу.
В работе выполнен теоретический анализ напряженно-деформированного состояния плоскобокого элемента при валковой формовке профилей с продольными гофрами, периодически повторяются. С использованием полученных зависимостей определены параметры напряженно-деформированного состояния плоского бокового элемента боковой обшивки железнодорожного полувагона. Анализ полученных данных позволил выявить две характерные зоны очага деформации, в одной из которых в результате формирования возникают остаточные напряжения сжатия, которые при определенных сочетаниях механических свойств материала и геометрических размеров профиля могут вызвать пластическую потерю устойчивости плоского бокового элемента.