
>
Гіржева, Ольга Миколаївна.Вплив маркетингових інновацій на ефективність діяльності суб’єктів підприємництва [Текст] / О. М. Гіржева //
Гіржева, Ольга Миколаївна.
Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків. - Харків : ХНТУСГ, 2021. - С. 66-69.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|