
>
Бугріменко, Роман Михайлович.Маркетингові принципи й функції мережного розвитку роздрібних торговельних підприємств [Текст] / Р. М. Бугріменко, М. В. Чорна //
Бугріменко, Роман Михайлович.
Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг : збірник наук. пр. - Харків : ХДУХТ, 2020. - Вип. 1(31). - С. 63-75.
Додаткові точки доступу:
Чорна, М. В.
Додаткові точки доступу:
Чорна, М. В.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|