
>
Савицька, Наталія Леонідівна.Поведінкові фактори як детермінанти змін маркетингових технологій [Текст] / Н. Л. Савицька //
Савицька, Наталія Леонідівна.
Маркетинг як основа формування стратегії соціально-економічного розвитку прикордонного регіону : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф., м. Чернівці (Україна) – м. Сучава, Ватра-Дорней (Румунія) . - 2020.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|