
>
Гіржева, Ольга Миколаївна.Зміст соціально-орієнтованого маркетингу як управлінської концепції [Текст] / О. М. Гіржева //
Гіржева, Ольга Миколаївна.
Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали VІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 28-29 берез. 2024 р. - Полтава : ПДАУ, 2024. - С. 1110-1111.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|