>
Бубенець, Ірина Георгіївна.Аспекти формування маркетингової стратегії підприємства на засадах цифрового маркетингу [Текст] / І. Г. Бубенець, М. Ю. Савченко //
Бубенець, Ірина Георгіївна.
Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, December 16, 2024. - Bielsko-Biala : WSEH, 2024. - P. 268-271.
Додаткові точки доступу:
Савченко, М. Ю.
Додаткові точки доступу:
Савченко, М. Ю.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Репозитарій |