
>
Пахуча, Еліна Вікторівна.Нові вектори маркетингу в умовах індустрії 5.0 [Текст] / Е. В. Пахуча //
Пахуча, Еліна Вікторівна.
Тенденції розвитку маркетингу в умовах невизначеності : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., м. Львів, 21-22 берез. 2024 р. - Львів : Львів. нац. ун-т ім. Івана Франка, 2024. - С. 193-195.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|