
>
Прядко, Ольга Миколаївна.Формування лояльності споживачів як засіб підвищення конкурентоспроможності [Текст] / О. М. Прядко, І. Ю. Тарасов //
Прядко, Ольга Миколаївна.
Сучасні напрями розвитку економіки, підприємництва, технологій та їх правового забезпечення : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Львів, 01-02.06.2022 р. - Львів : ЛТЕУ, 2022. - С. 242-243.
Додаткові точки доступу:
Тарасов, Ігор Юрійович
Додаткові точки доступу:
Тарасов, Ігор Юрійович
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|