
>
Пахуча, Еліна Вікторівна.Маркетингова резильєнтність: відповідь сталих брендів на зміну споживчих трендів [Текст] / Е. В. Пахуча //
Пахуча, Еліна Вікторівна.
Маркетинг та конкурентоспроможність соціально-економічних систем в умовах сталого розвитку : тези доп. ІIІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Суми, 15-16 трав. 2025 р. - Суми : СНАУ, 2025. - С. 149-151.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|