Міжнародний маркетинг [Електронний ресурс] : метод. вказівки для самост. роботи для здобувачів перш. (бакалавр.) рівня вищ. освіти ден. та заоч. форм навчання спец. 075 Маркетинг / Харків. нац. техн. ун-т сіл. госп-ва ім. П. Василенка ; авт.-уклад. Т. М. Квятко. - Харків : [б. в.], . - 42 с.

Ключові слова: міжнародна конкурентоспроможність -- международная конкурентоспособность -- товари іноземного виробництва -- товары иностранного производства -- законодавчо-нормативні документи -- законодательно-нормативные документы -- експорт -- экспорт -- імпорт -- импорт -- міжнародні правові акти -- международные правовые акты -- сегментація -- сегментация -- світовий ринок -- мировой рынок -- зовнішні ринки -- внешние рынки -- збутова політика -- сбытовая политика -- міжнародні стандарти -- международные стандарты -- міжнародна товарна політика -- международная товарная политика --
Додаткові точки доступу: