
>
Морозов, Володимир Іванович.Інструменти сучасного цифрового маркетингу як характеристики та рушійний чинник його інноваційної трансформації [Текст] / В. І. Морозов //
Морозов, Володимир Іванович.
Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., до 90-річчя заснування ХНТУСГ, м. Харків, 15 жовт. 2020 р. - Харків : ХНТУСГ, 2020. - С. 205-207.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій |