
>
Хлопоніна-Гнатенко, Ольга Іванівна.Роль і місце маркетингу у процесі розробки та прийняття управлінських рішень [Текст] / О. І. Хлопоніна-Гнатенко //
Хлопоніна-Гнатенко, Ольга Іванівна.
Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, 19-23 квіт. 2021 р. - Харків : ХНТУСГ, 2021. - С. 262-264.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|