>
Чміль, Ганна Леонідівна.Вплив інноваційного маркетингу на результативність бізнесу [Текст] / Г. Л. Чміль //
Чміль, Ганна Леонідівна.
Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матеріали І Міжнар. наук.-практ. конф., м. Харків, Держ. біотехнол. ун-т, 3-4 листоп. 2022 р. - 2022. - С. 339-341.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|---|---|
| 1 | Електронний ресурс |