
>
Шлапак, А. В.Принципи та підходи до обґрунтування рекламної кампанії підприємства [Текст] / А. В. Шлапак, наук. керівник К. С. Олініченко //
Шлапак, А. В.
Інноваційний розвиток харчових виробництв, ресторанно-готельного бізнесу та торгівлі : збірник наук. пр. здобувачів вищ. освіти. - Харків : ХДУХТ, 2020. - С. 65-73.
Додаткові точки доступу:
Олініченко, Катерина Сергіївна
Додаткові точки доступу:
Олініченко, Катерина Сергіївна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|