
>
Бубенець, Ірина Георгіївна.Завдання маркетингу в умовах цифровізації: інструменти підвищення конкурентоспроможності підприємств [Текст] / І. Г. Бубенець, В. В. Вишневська //
Бубенець, Ірина Георгіївна.
Стратегії ЄС щодо конкурентоспроможності, зростання і добробуту: Стратегічне управління конкурентоспроможністю в контексті євроінтеграційних процесів : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., м. Дніпро, 19 берез. 2025 р. - Дніпро : Ун-т ім. Альфреда Нобеля, 2025. - С. 202-204.
Додаткові точки доступу:
Вишневська, В. В.
Додаткові точки доступу:
Вишневська, В. В.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій |