>
Лучанінова, Д. О.Формування ефективної маркетингової комунікаційної стратегії для аграрного підприємства [Текст] / Д. О. Лучанінова ; наук. керівник Е. В. Пахуча //
Лучанінова, Д. О.
Інноваційні стратегії та виклики сучасного маркетингу в умовах глобальних технологічних змін та цифровізації економічних процесів : тези доп. ІХ Міжнар. наук.-практ. конф. з нагоди відзначення 35- річчя каф. маркетингу Львівського торг.-екон. ун-ту та вшанування пам’яті її засновника проф. С. В. Скибінського, 10 квіт. 2025 р. - Львів : ЛТЕУ, 2025. - С. 244-245.
Додаткові точки доступу:
Пахуча, Еліна Вікторівна\наук. керівник\
Додаткові точки доступу:
Пахуча, Еліна Вікторівна\наук. керівник\
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|