
>
Прядко, Ольга Миколаївна.Маркетингове обґрунтування виведення на ринок харчового продукту [Текст] / О. М. Прядко, К. С. Олініченко //
Прядко, Ольга Миколаївна.
Наукові та освітні трансформації в сучасному світі : матеріали Всеукр. міждисциплінар. наук.-практ. конф., м. Чернігів, 15 лип. 2021 р. - Суми : ТОВ НВП “Росток А.В.Т.”, 2021. - С. 129-131.
Додаткові точки доступу:
Олініченко, Катерина Сергіївна
Додаткові точки доступу:
Олініченко, Катерина Сергіївна
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|