>
Бабко, Наталя Миколаївна.Оцінка потреб споживачів як етап розробки маркетингової стратегії компанії [Текст] / Н. М. Бабко, Р. О. Махонін //
Бабко, Наталя Миколаївна.
Молодь і індустрія 4.0 в XXI столітті : матеріали XIX Міжнар. форуму молоді, Держ. біотехнол. ун-т, 6-7 квіт. 2023 р. - Харків : ООО «ПромАрт», 2023. - С. 320.
Додаткові точки доступу:
Махонін, Р. О.
Додаткові точки доступу:
Махонін, Р. О.
Кількість примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
|---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
| # | Відділ | інвентарні номери |
|---|
| # | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
|---|
| # | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
|---|