65.9(4Укр)32
.
Основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників [Текст] / О. В. Мандич //
Вісник Харків. нац. техн. ун-ту сіл. госп-ва ім. П. Василенка. - Харків : ТОВ "Майдан", . - Вип. 149: Екон. науки. - С. 224-229.. - Бібліогр.: с. 229.
(Шифр в БД 65.9(4Укр)32/В 53-298576)

Рубрики:
Україна
Украина

Анотація:
В статті досліджені ринкові позиції підприємств та проаналізовані основні фактори формування ринкової позиції зерновиробників. Опрацьовані пропозиції щодо зміни ринкової позиції виробників зерна, які полягають у виході на більш високий рівень каналів розподілу на ринку, тобто на зайняття місця першого посередника при існуючій ситуації.
В статье исследованы рыночные позиции предприятий и проанализированы основные факторы формирования рыночной позиции зернопроизводителей. Проработаны предложения относительно изменения рыночной позиции производителей зерна, которые заключаются в выходе на высший уровень каналов распределения на рынке, то есть на занятие места первого посредника при существующей ситуации.