
>
Михайлова, Марія Володимирівна.Вплив технологічних інновацій на стратегії маркетингу в глобальних корпораціях [Текст] / М. В. Михайлова, Б. М. Яценко //
Михайлова, Марія Володимирівна.
Глобалізація та розвиток інноваційних систем: тенденції, виклики, перспективи : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф., Держ. біотехнол. ун-т, 14-15 берез. 2024 р. - Харків, 2024. - С. 368-369.
Додаткові точки доступу:
Яценко, Б. М.
Додаткові точки доступу:
Яценко, Б. М.
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій |