
>
Коломієць, Т. М.Цифрові маркетингові стратегії для просування органічної продукції рослинництва [Текст] / Т. М. Коломієць, М. Г. Макаренко //
Коломієць, Т. М.
Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали ІX Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті проф. Г. Є. Мазнєва, Держ. біотехнол. ун-т, 6-7 берез. 2025 р. - Харків : ДБТУ, 2025. - Ч. 3. - С. 27-30.
Додаткові точки доступу:
Макаренко, Микола Григорович
Додаткові точки доступу:
Макаренко, Микола Григорович
Кількість примірників на окремих абонементах
# | Відділ | Всього примірників | Вільних примірників |
---|
Інвентарні номери примірників на окремих абонементах
# | Відділ | інвентарні номери |
---|
# | Факультет | Спеціальність | Дисципліна | Семестр |
---|
# | Посилання | Кількість завантажень / переходів |
---|---|---|
1 | Репозитарій |